söndag 28 december 2008


Usch vad längesen jag skrev nått här...ett nytt år är på ingång och julen är passerad.

Vi har haft det gött och är jätteglad för alla julklappar...Men idag fick jag nog av allt

julen står för...så jag städade ut den!!!! Jo vi har haft jul sen den första advent...:-)


Nu är här nystädat och alla nya grejer står så fint,,,hi hi myser som fan......

Igår kl 22:05 kom Emelie ner och sa att hon och Nelly hade en överraskning

och gissa vad dom hade förberett till mig?!!! Jo spa....jag slog ner rumpan i min

fortölj i badrummet,nelly filade fötterna och emelie masserade min rygg....


Nelly rakade mina ben med min nyinkpta hyvel som vibbrerar när man rakar..

Naglarna målades och jag fick skvallertidning o Belgisk chocklad KAN DET BLI BÄTTRE????

Ja jag njöt och tänkte att jag lyckats att fostra mina ungar!! Ha Ha


Ser fram emot Nyår med goda vänner och go mat/dryck....

Ska gå på bio idagarna men det går så många jag vill se.....

Ja ja ska upp och bädda rent och smälla upp tavlorna jag köpt


1 kommentar:

Elena sa...

Hey!!! Den där bilden har JAG gjort!!!