måndag 12 januari 2009

Boring.....

Hallau!
Idag jobbade jag/bella halva dagen för sotaren ska komma....ingen som kommit än....
Imorgon gäller det!!!! Ska till Varberg och få allt klart annars kör jag in i en bergsvägg
eller nått....väntat 1år nu...

De sista 7dagarna har jag totalt isolerat mig med min mortot och soppa...ok har tappat
4kg på 6dagar...inte illa pinkat men det har varit grymt.

Ska ut och traska med bella när sotaren har varit här,fixa käk till familjen...jo det gör
jag trots att jag ej får ta del av den :-(

Ska äta på mangolia innan op det har jag bestämt ;-)
nä det är lite för tyst hemma idag....bara snarkningar hörs ifrån Loppan..

Mojja jobbar, kommer inte vara pigg när han kommer hem, han kunde inte somna
igår kväll så han slocknar nog tidigt.

nä ska väl kolla lite såpa eller nått.....

1 kommentar:

Elena sa...

Håller tummarna att allt ska gå vägen.. va inne på en blogg och läste http://bountylady.wordpress.com/dags-att-banta/


Kramis