söndag 13 december 2009

julstök....


Hallau! Idag har vi bakat lussebullar,
knäck,ischoklad, sen lagade jag kåldolmar.
Julmusik och juldofter...mysigt. Ungarna
satt nejlikor i apelsiner...luktar ljuvligt!!

Ja då jobbar jag bara 1vecka till...hihi...
Var en sväng i Falkenberg i går,,,fixade
lite julklappar..sen var vi på kalas hos
Carina...Imorgon ska Bella med mig på
jobbet...vågar inte lämna henne ni när
det är så nära...

Nu har jag inte många kg kvar ..tills jag
nått min drömvikt...*skönt* Det lustiga
med denna resa som jag gått igenom så
har jag fått så många klappar på axlen
beröm och *välmenade* komentarer..
men av 2 personer som *fanns* i mitt liv
har inte klarat av min viktminskning....

Dom lyser med sin frånvaro, ingen kontakt
längre, inga besök....det tyder bara på en
sak...Avund...det var otippat att just dom
var sådana...nog fan har jag ju suttit och hört
på allt skitsnack av dom om andra men jag
trodde aldrig att dom skulle göra så mot mig...
Ja ja man kan jínte gräva ner sig....jag vet ju nu
att man inte är äkta om man är sån.....

ska spela bingolotto i vanlig ordning....so long--------

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kloka ord från en mkt klok kvinna. Grattis tjejen du har varit jätte duktig och förtjänar verkligen detta efter all skit. Kram Petra

Elena sa...

Hej

Hoppas verkligen du inte menar mig med dina "pikar" gällande vänner som försvunnit, (eftersom vi inte hörts av på ett tag)om jag minns rätt så var det jag som ringde sist och då gjorde du klart för mig att du inte ville hålla kontakten med mig för att du inte palla med "negativ energi" omkring dig.. Så jag backade och låter dig vara tills du känner för att träffas igen eller kanske aldrig, vad vet jag.. Dessutom tycker jag att riktiga vänner kanske personligen lyfter luren och grattar en när nån ska få tillökning... Men icke. :)

Önskar dig och familjen en trevlig julehelg!

Ciao! =)

johanna sa...

Tack Petra!!! När kommer ni vi saknar er här uppe!!! Ingen Ullared?? Kramizzzz

Sen till Elena 1rätt till dig!Jag har aldrig bett dig att inte ringa mig...det jag sa var att jag inte vill ha negativa människor omkring mig!!Sen var det Morgan som skrev och grattade...jag har inte grattat till nått!!

Elena sa...

Nä, jag misstänkte det va Morgan.. Då ska du inte kasta sten i glashus och snacka om hur kompisar ska vara..

Du sa inte jag skulle ringa dig nej.. Men du har ju inte varit så flitig själv och efter det du sa att du inte pallar ha negativa människor omkring dig så känns det ju inte kul att dyka upp direkt för det verkar bara så du ville jag skulle hålla mig borta, jag krusar inte. Det är ditt val.. Tycker det hela är så barnsligt och att du ska beklaga dig här istället för att lyfta luren.. Skitsamma.. Finns roligare saker att lägga energi på..

Ha de bäst//Elena