söndag 24 januari 2010

Färdig med sovrummet

Hellu!!! Sover gott som fasiken i vårt nypiffade sovrum
ska köpa vitt sängöverkast och svart/silver kuddar sen
är jag nöjd....Har nu nått 40kg på min resa...;-) lite foto
som demonstrerar det...har lite svårt att fatta att det är
jag när jag ser min nya kropp...idag tog jag en Hello Kitty
tröja av Nelly som hon ej använder...bara en sån grej....

Allt rullar på...längtar till sommaren fryser som fasen
nu när underhudsfettet är borta....Väntar på att Nelly
ska komma hem så vi kan äta och sen ska vi spela Bingo
har inte gjort det på ett tag...

Ska börja med maten nu...ska göra fyllda skinksnitzlar
och egna klyft potatis men en mustig sås...fetaostsallad

Saknar Bella som fasen

So Long--------------

7 kommentarer:

Elli sa...

Waaoooow!!!
Vilken pingla..Vem är du??? Visserligen så har jag alltid tyckt du har sett bra ut...Men nu vet jag inte vad jag ska säga...Sexy Lady....
Sovrummet ser inte dumt ut de heller.....Hur många kilo till ska du ta?? Jag har fastnat på 27 kilo minus...pendlar upp och ner varannan vecka går jag ner 1,4 och veckan därpå har jag gått upp 1,6....

Vår egen lilla värld sa...

Gud vad duktig du är och snygg dessutom. Är väldigt imponerad syns att du mår mkt bättre ljuset i ögonen är tillbaka. Saknar er mkt får bara ses snart Kramar Petra

johanna sa...

Hej Elli!! Tackar!! Jag har väl 3kg kvar sen får jag nog vara mer än nöjd...men visst är det gött när kilorna lämnar en ...du är jätteduktig!!!om du stannat kanske kroppen vill vara där?! Ha det så gött kram Johanna

johanna sa...

Hellu Petra!!
Tack för de fina orden...saknar er oxå som fan nu i istider så är det ju inte roligt att åka så långa sträcker men när vädret blir bättre måste vi ju ses....hälsa familjen så höres vi Kraizzz Johanna

Elli sa...

Visst fan är det skönt att kilona rasar, kan tänka mig att du känner som jag. Gladare, piggare , smidigare....
Jag har 15 kilo kvar....
En korkad fråga, hur gör man när man är klar? För er skull menar jag...Min pappa har gjort som du han har tatt 23 kilo sen i november....
Vi måste träffas...ja jag vet att man skriver det...Men jag menar att vi måste träffas. Vi ska upp till er igen nu näst vaecka den 4:e på thylösand spa torsdag till lördag...JAg och Freddie...Fira hans födelsedag och jag har 1 år på viktväktarna....Kram

Malla sa...

Jag förstår att du trivs i din nya kropp!! Men som en supernöjd syster tycker jag nog att du ska stoppa nu... Tänkte på det i veckan på jobbet! Blir det för mycket ser det bara sjukt ut, du är perfekt nu tycker jag, jättesnygg!! Du har alltid varit fin i mina ögon, men jag förstår dig samtidigt! Lyssna nu på storasyster och va nöjd där du 'är! Love you!! Kramisar

johanna sa...

Hej Elli!!Hoppas du hinner se detta innan halmstad...kom jätte gärna inom...lördag passar oss bäst..men ring gärna 0736919445 kramizzzz


Syrran!! Ska lyssna lovar!!
Love you to...