torsdag 25 mars 2010

piercing och ny frilla.....




Hellau!!! Idag så stack jag till
min frissör och lät henne klippa av
mig skiten...gött men pirrigt..

Nelly piercade navlen idag...fint
ska nog oxå göra det....

angående håret så ska det i med lite
guld-slingor så det blir lite mer levande
Men det fixar jag själv....

Är sjuk som en gnu har nog lunginflammation
hostar upp lungorna snart...tur att jag
är ledig idag och imorgon,,,Ska baka inför
Morgans födelsedag på söndag...köpte hans
present idag när jag var i stan..

Var ute i lördags vi var 11 tjejer riktigt roligt
måste jag säga..Linda har lagt ut bilder på
Face...hörde jag. vågar knappt tänka på hur
dom ser ut...Nä ska fixa lie mat nu innan
Glamour...Ha det :------------------------)

1 kommentar:

Malla sa...

Snyggt!!! Men som sagt, allt klär en skönhet!!
Ha det gott, ses imon!
Kramizzzzzzzzzzzz