lördag 17 april 2010

BIGOSU...........


Kallt som fasen idag...nordanvindar känns det som...vi eldar...mys....
Nellan är hos michelle...dom planerar nog Turkiet resan dom ska göra
ihop....jo jag har gjort Biggos *som jag stavar det* idag..och jag tror nog
att om en Polack skulle smakat hade jag nog fått MVG den blev asgod!!

Ska steka till marinerade köttbitar senare och lite gottis till det...
Har jätteont i ryggen idag*tröttsamt*
Anna Och Sigge har köpt en Husbil..Grattis till er för det är ni värda
hoppas ni får många lyckliga dagar i den;-)
hoppas oxå att ni kommer inom idag....

Emelie och hennes kompis spelar Nitendo Ds som galningar...
rätt häfftigt spel det där...kan göra mycket med det...inte för
att jag fattar men Morgan har ju berättat....Ska kolla maten nu...

Inga kommentarer: