söndag 30 maj 2010

Mors Dag!

Hello!

Inte igår man var här så det
blir till att summera lite...
Har hunnit att vara i Varberg
på Fun City...Hade jättekul där..
Sen fyllde Jag 36år....Tack till er
som uppvaktade mig...hade en
bra dag med presenter och trevliga
människor som förgyllde min dag...

Sen stod det en soffa här hemma en
dag jag kom hem ;-) Mojja hade slitit
som en apa för att överraska min Tack Baby!!!!
Mi happy!!!

Igår åkte vi till Danmark...jobbet..hade trevligt!
Och idag vaknade jag och fick kaffe,smörgås,rosor,
chocklad...och ett fint kort ifrån alla mina fyra barn ;-)
mmm kan inte börja morgonen på bättre sätt...
ska äta gott och få lite spa idag..hi hi.....

Skickar en bamsekram till Lilla mamma som
är på Kreta!! Längtar efter dig....och min present
som är ifrån Malin som du har he he Dolce&Gabbana
parfymen!!! Mi sooo happy!!

Imorgon ska jag beställa till på La Couronne för en
anisksbehandling som jag fick av mamma&kalle Whiiii
Jah har fått en jättefin epilator av mojja och barnen så
nu är jag som en nakenhund snart....gött men ont gör det!
Nä ska umgås men La Familja nu So long----------------

2 kommentarer:

Malla sa...

4 barn??? Vilka menar du då??? Nelly, Emelie och Bella.... Vem är den 4:e?? Inte menar du Morgan???!!

Kram Syster

johanna sa...

jo jag kan vara det ibland med tanke på att hans mamma är i himmlen..kram syrran