lördag 25 september 2010

Till Majsan

Hellu!
Ikväll ska jag hem till Majsan på fest.....
Ska till syrran innan och noppa hennes
ögonbryn...tar en stund antar jag...så tar
vi lite cider och sen sticker vi dit....ska bli
lite mat oxå...
***************************
Petra och Magnus ska komma hit idag...synd
att jag redan hade planer...men Morgan får
ta hand om dom...hoppas jag hinner träffa dom..
****************************
Nellan är hos sin pojkvän :- / hm känns konstigt!
Kommer vid 20-tiden så det är ju lugnt....
Ska väl åka buss hem ikväll så jag måste kolla hur
man gör.....36år och kan inte åka buss....tja det är
ju betalningen som är jobbig en del säger att man kan
betala med visakort...då är det ju lätt...

*******************************
Har jobbat över som en gnu så egentligen orkar jag
inte gå någonstans ikväll men vad fasen...få offra mig...
Tror jag håller på att bli sjuk...Emelie är förskyld...gav
henne frukost på sängen idag....
Nä ska äta nått gott nu.....

So Long------------------------>

1 kommentar:

Malla sa...

Upp med hakan nu och va inte så negativ!!! Klart att det ska bli kul hos tanten, det kan du behöva, komma ut... Sitter bara hemma som en annan tant...
Mina ögonbryn kan ta tid som du sa, just därför behöver du inte dröja allt för länge!! See you soon, love you!!!