fredag 26 november 2010

Vintermys !!!


Lite Update....

Nu är vintern igång för fullt....Vi har varit ute mycket
men vi har för måga att hamna ute rätt sent på kvällarna
det är så mysigt att pallra på sig termobyxor och mössa
och vantar...sen ha lite snöbollskrig under promenaden....

Mycket har hänt sen jag skrev sist...fasen jag har ju ett minne
som en get *inget bra alltså*
Var en sväng på Akuten med hjärtflimmer förra
veckan...inte roligt...det hände på jobbet för första
gången..inte roligt för mina deltare blev väldigt oroliga
men dom var så duktigta och hjälpte mig till hjälpen kom...

Ser fram emot helgen...första advent..åh så mysigt!!
Imorgon ska vi baka Lussebullar och pepparkakor....
Morgan tappar upp ett bubbelbad nu...jammi...
Jag tog semester i Onsdags för vi skulle åka till
G-kås men med min vanliga tur blev vädret som
det blev så jag tog en julpysseldag hemma istället!!
det var jätte bra det med,,,sen åkte jag och Mojja
och köpte lite julklappar till barnen..

Ska köpa nått fint till Anna som är min klippa på
jobbet...du är så snäll och go och jag är så glad
att jag ha en sån fin vän som du!!!

Häpp nu ska jag gosa med min lilla gubbe...
So Long--------------->>


Inga kommentarer: