söndag 5 januari 2014

LYX


Underbart....Toppen dag idag...Jag älskar alla mina barn över allt annat men ibland är dom överallt och tar all energi ifrån mig...naturligt jag vet ...så när man blir *lite* barnledig så är det lyx den tiden...Emelie och Maja är hos mormor idag och ska sova där inatt...Maja har bara sovit borta 1 gång tidigare...hon är en liten hare...men har tuffat på sig en hel del sista året....Annie har inte varit sig själv i 2-3 dagar...gnällig och sovit och ätit jättedåligt....men idag ;-) så bajjade hon ut nått så hemskt...måste varit det som gjort att hon mått så dåligt...denna lukt....urk..men nu är hon som en ny unge ;.)

Ja så vi hoppas ju på lite sovmorgon....för det är i regel Maja som väcker oss....Så imorgon om vi får sova lite längre ska jag städa en snabbis nu när marodören inte håller på att dra ut sladden när man dammsuger...hon älskar knappen på dammsugaren som drar in sladden :-) Hoppas kanske på lite besök av Anna och Sigge....Har lite lust att baka lite med...passa på nu innan tisdag då vi har lovat oss i familjen att vi ska leva sunt...

Hepp nu ska vi mysa med lite gotte...

Ha en go kväll  <3 p="">

Inga kommentarer: