måndag 13 oktober 2014

UTBILDNING

                                                                      

 

Idag har jag slitit på min hjärna...har varit på avroparutbildning och imorgon ska jag på inköparutbildning..så jag kan lägga till på mitt CV att jag är även avropare och inköpare sen var jag på en utbildning förra veckan som hänger ihop med beställningar inom komunen..viktigt med upphandling och avtal...och alla lagar som man måste hålla reda på phuuu....mer och mer datortid för mig...men lite kul att utvecklas och lära sig nått nytt :-)

Som sagt..Ullared på torsdag...hoppas nu inte det är kö..hade varit det i lördags :-( det har jag inte varit med om på säkert 10 år eller mer..har nog aldrig köat med Morgan..så lägg på några år till!!

Annars rullar livet på...och tur är väl det :-) ska slappa lite nu innan bingen...såå nanig!!

So Long----------------->>


Inga kommentarer: