fredag 20 februari 2015

long time


Ja då tittar jag in här igen...orkar helt enkelt inte blogga längre...somnar i regel på soffan:-)
Mycket har hänt men minnet är inte som det ska så jag tänker inte ens försöka uppdatera bloggen.
Mycket sjukdomar har hägrat i denna familj mellan den 20 dec till den 3 februari...inte en enda dag under denna tid var vi friska hela familjen...phuuu det har tagit på krafterna att inte få sova och ta hand om alla när man inte själv mår bra...men vi klarade det...utan hjälp....

Jag är under utredning med min värk som bara blir värre och värre...den har spridit sig med och ändrat karaktär...är mycket orolig för jag vet att det är nått...och för 3 veckor sedan var jag uppe och röntgade mig...från halsen ner till bäckenet....och jag fick vänta 3 veckor när det stod att det skulle ta 1-2 veckor....ringde i torsdags och undrade varför jag inte hört nått....alla har sagt att då är det inget farligt om du inte hört nått...men jag är inte så säker på det...

Min doktor hade skadat sig i handen och fick operera den så därför hade jah inte hört av henne...hette det i torsdags...i går fredag...blev jag kontaktad av en annan läkare och han förklarade att lever och njurar och tarmen ser bra ut...tack gode gud....MEN man har hittat förändringar vid revbenskanterna och närliggande...så man måste gå vidare och kolla med ultraljud nu....jag visste att det var nått...jag visste....nu ber jag till Gud att det inte är nått som börjar på C,,,,,,,,,:-(   ingen vill tro på mig när jag säger att när inte 2 Tramadol och 2 starka Alvedon tar bort smärtan då är det nått!!!! och det hjälper inte att INTE tänka på det eller att motionera som en del tycker att jag borde göra för då blir jag bra!!! inte ens min doktor ordinerar det.... Besserwissrar...

Har under de senaste 3 dagarna lidit av migrän huvudvärk...asså det är olidligt att fungera med en sån hemsk huvudvärk...nu ikväll känns det bättre men dagen har inte varit kul...hoppas morgondagen blir bättre så man kan njuta av ledigheten lite nu.

Vi har fått tillbaka bilen nu...den har rostbehandlats och innan dess var den inne och fick en dragkrok...nästa vecka ska skönheten in på DITEC behandling...sen är snövit färdig....sen har vi en kanonfin bil som vi ska ha och njuta av i många år....

Hepp nu är novellen slut för denna gång....Må väl!!!

So Long------------------->>

Inga kommentarer: