tisdag 23 september 2008

puls på 210


Ja det hade jag inatt....blev uppkörd igår kväll hade ingen koll kändes som om jag höll på
att tappa fotfästet helt....hann knappt in på akuten förrens jag var inne på en av akutsalarna....
kopplade upp mig på EKG sen kom läkaren inom 5min...imponerande. Läkaren förklarade för
mig att jag skulle köras till HIA (hjärtintensiven) och ta ett EKG som dom kör ner via näsan
sen vidare ner till hjärtat...för att kunna veta vart det flimmrar i hjärtat....Föda barn är jävligt
men med ett bättre resultat, det var det grisigaste jag varit med om på länge och ont gjorde det
det som var bra var att det stoppade hjärtflimmret på mig min hjärtfrekvens sjönk ifrån 210 till 112-110 dropp kopplades blodprov skulle stickas om och om igen. Informationen var att jag skulle bli kvar men det ville inte johanna...vi var hemma här vid 02:30 tiden somnade aldrig utan låg bara och blundade...05:10 ringde kl...fortfarande hög puls...var som en zombie på jobbet.

Just nu snurrar tankarna,,,ska man bli 35? vad säger proverna? osv...lite jobbigt faktiskt
ska nog leva livet som om det var min sista dag på jorden....
nä just nu blev jag sentimental känner jag ska kolla på idol kanske man glömmer för en stund.....

Inga kommentarer: