måndag 29 september 2008

det närmar sig

Ja då sitter man här igen....har varit trött som fasen...men inga flersjukhusvistelser.
Pratade med min läkare på HIA idag, hon sa att det inte berodde på min medicin...hm
nähä men vad är det då undrade jag då....hon sa att hon trodde att jag hade en *återkoppling*
i hjärtat men hon visste inte varför jag har det, kanske får äta mer medicin:-(
Men snart ska man till Varberg...ser fram emot det med spänning.
Det är lite läskigt med narkosen men annars är jag inte rädd tvärtom...längtar att
kunna leva ett normalt liv snart.
Har tusen saker i elden på jobbet,,skulle behöva klona mig, en som stannar kvar några
timmar en som kör hem och fixar, en som handlar ja you know...tiden räcker inte till
eller snarare orken,,,hjärtat slår som om jag halv springer hela tiden och det tröttar ut
en som bara den.
Hade hemma pappa i lördags,,,fan vad go han är vi hade jättemysigt. Han tittade på mig
och jag såg att han såg.....att jag inte mådde bra så visst är farsgubben med i matchen än...
nä nu ska jag ta en varm go dusch och bara ta det lugnt en stund.....

1 kommentar:

Elena sa...

Attans, inte bra... Du får dra ner på tempot lite... Finns trots allt bara en av dig.