lördag 11 oktober 2008


Halloj!!

Ett tag sen sist har jobbat och jobbat känns det som, många förändringar just nu.

Var i Varberg i Tisdags vet inte vad jag tycker,,,blandade känslor men jag träffade

två trevliga tjejer som jag bytade nummer med, kan kännas bra att snacka med

likasinnade....he he mojjas uttryck! En av dom ringde faktiskt igår,,,vi ska träffas

och ta en kaffe och snacka lite skit. Nu är det bara till att kämpa med rökningen.



Åkte till Helsingborg idag fixade till wiiet det tog längre tid än planerat, vi var en

Väla och hann med City Gross, fick en jäv...huvudvärk så vi fick ställa in visiten till

Elena&Conny....släppte som tur var några timmar senare.....då var det bara att ställa

sig vid spisen. Ska ha mamma och kalle på kåldolmar imorgon så 32st stod jag med ;-)

Nu är jag helt slut. Ska spela bingolotto imorgon tror jag vinner..hihihihihi Lyssnar

på Sonja Aldens nya...Du får inte...är den bra eller? helt underbar....hay hopp




Inga kommentarer: