fredag 13 februari 2009

hål på hornhinnan!!!

Hellu!! Ja som ni kan se så
har jag två olika ögon.......
Har alltså hål på hornhinnan
och en infektion samt
en inflammation i mitt
stackars öga........

Ser ju som en gny...kan
inte läsa för allt bara flyter
iväg...känner mig full
för övrigt....och är larmslaget
trött....USCH vad tråkigt


Ska in till Ögonkliniken nu
idag och kolla så antibiotikan
biter....kan tappa hornhinnan
om jag har otur....
Ringde Varberg idag...Apirl
ska jag dit!!! fan vad jag
är trött på detta väntande.

Men då säger dom att det tar 2-4 veckor
efter det mötet sen ligger
man på opbordet..........

Längtar som fasen nu....

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag!

Ska fixa lite redan idag..
Ska ju på Kalas imorgon....

Lilla Cornerlia fyller ju
hela 1år!!

Nä ska ta dropparn nu...


1 kommentar:

johanna sa...

som ni ser så ser jag knappt vad jag skriver eller hur det blir....