söndag 1 februari 2009

message from Harplinge....


Hallu!!!
Trött och sliten...eller har vi gått och blivit sjuka??? har druckit flytande värkmedicin
hela dagen för att funka....fick städat lite...innan vi kände oss så pissiga ringde vi till
Betti&Rolf och tänkte våldgästa men dom var ej hemma.....
Blev uppringd av en TIDIGARE vän och hade en disskution som slutade med att
hennes nya pojkvän skulle sköta snacket,,,,patetiskt är mitt enda ord för personer
som inte kan prata för sig själva....kommer ihåg nu varför jag inte vill vara hennes vän...
Jobb imorgon...spännande vecka vi kanske får veta mer om vår framtid.....*otålig*
Ska vinna ikväll på bingolotto tänkte jag...;-)
Kul för Helen som är nyopererad...hm...är avis vill ha mitt överstökat så man kan bli
som en *normal* människa igen ska vänta 1-2 veckor innan jag ringer varberg...
nä nu ska vi softa lite.....

Inga kommentarer: