lördag 27 juni 2009

NELLY TURKIET!!!!

Jaha då har Nellan åkt till Turkiet idag!!!! Var i Malmö och lämnade henne på Sturup.....
Hon bangar inte för att resa själv.....en hönsig mamma var jag nog men det kändes så
hemskt att lämna henne där.....det tyckte inte hon, sa bara att vi kunde åka hem hela tiden...
Jag hann bara säga Hej-då och gå på toa då passade jag på att ringa henne ifrån toan.....
gissa om hon tyckte att jag var dryg?!!

Har fått ett sms att hon är framme!!!! Hon ska ringa när hon kommit fram till side..
Hoppas hon får en jävligt go semester på 2veckor en annan ska ju jobba....

Vi ska ha en go helg om 2 veckor i Malmö....åker redan på fredan och åker och hämtar
Nelly lör natt sen åker vi tillbaka till Petra och Magnus och fortsätter vår weekend där till
söndagen då det bär hemåt.

Imorgon ska jag pressa hela dagen och bada i polen....fasen vad gott!! kanske grilla lite..
Sen är det jobb igen...ska till stranden med jobbet på eftermiddagen....*mysigt*

Nä nu ska jag mysa med kvarvarande familj..................so long--------------------------------

Inga kommentarer: