måndag 22 juni 2009

Sommaren är här!!!



Midsommar i Harplinge var
Jättemysigt!!! Det var midsommarstång och levande
musik, försäljning och fiskedamm mm jättetrevligt!!



Inte en droppe drack vi;-) kändes såååå gott dagen efter.....
men ändå var vi sååå sega och bara myste hela dagen lång!!

Har jobbat idag,,,varmt som fasen...har tagit ledigt imorgon
tänkte njuta av det fina vädret!!!
Sen ska vi åka hit med jobbet på ons...grilla och spela kubb.
Har nu 5veckor kvar till semestern....tunga steg men den som
väntar på nått gott väntar inte för länge!!!

Har några funderingar om mina vänner som har gått upp i rök....
Snart får man kanske stryka några ifrån listan om dom ska lysa
med sin frånvaro!!! Börja tröttna på att folk klagar att jag inte hör
av mig...och så gör man inte det själv?? Daaaa dubbelmoral....

Hur som haver så är jag evigt tacksam för dom som fortfarande
finns i mitt liv och uppskattar mig för den jag är!!!

Ska nu frossa i nått gott....typ 3st ostbågar!!! he he Kramizar


1 kommentar:

Malla sa...

Hello!
Läste din senaste blogg.. Hoppas att jag räknas till de som fortfarande finns i ditt liv och upskattar dig för den du är, för det vet du att jag gör! Är så glad att du finns i mitt liv igen, syster... Ha det jättegott, masssor av kramisar! Njut nu av din lediga dag med massor av sol!!!