lördag 1 augusti 2009

Golfrunda i Haverdal

Hallou!!!
Idag vaknade jag först *som vanligt* och var snäll och fixade kaffe
till Mojja och frukost på sängen till barnen.....Mysigt!
Tog en röj i sovrummet kastade lite kläder, bäddade rent,dammsög
under sängen så jag nästan fick ryggskott...men rent blev det....

Tvättade och tänka sig solen tittade fram så jag kunde hänga ut min
tvätt*längesen* Morgan dammsög poolen så vi kan bada nu när sommaren
kommer!!!!! he he

Jag kom med den lysande iden att vi skulle spela minigolf...det blev
äventyrsgolf på en ****camping i Haverdal...mycket fint!
Jag vann inte men nästan.....fick in en del fina slag men det var
ju några år sen man spelade....tog en glass i solen och gick sen på
stranden och mös....en underbar dag som avslutades med en jättegod
middag.....Stek med Bettipotatis, gräddsås, ungstekta morötter samt massa stekt lök...jammi

Efter denna dag slocknade jag och Nelly på soffan.....det behövdes.
Nu vankas det mot att ladda för mys i soffan kolla på en äventyrsfilm
och äta lite popcorn....So Long---------------------------

Inga kommentarer: