onsdag 12 augusti 2009

Long time ago....

Hallau!!
Det var ett tag sen jag bloggade....har liksom inte orkat....fick provsvaren idag..
och dom var för låga så där har vi svaret...därför har jag känt mig lite olustig
och orkeslös...men det är bara att öka dosen igen*tröttsamt*

Var inne imorse på Sjukan och ultraljudades för min värk i buk och rygg..
klockan ringde 07:00 och jag ville inte gå upp kan jag säga.....är lite seg nu

Vi har varit på High Chaparall och tältat för första gången...*ler* en erfarenhet
rikare....vi hade ingen bruksanvisning till det nya tältet så vi fick klia oss i huvudet
mer en 1gång....fast vi fick upp det till slut...sen kom man ju på vad man skulle ha haft
med sig men det vet vi till nästa gång....men då blir det husvagn.....har redan varit
ute och kollat efter en på Internet..lite bilder ifrån trippen här

Var på stan i går hela familjen och shoppade loss lite, barnen fick lite nya kläder
inför skolstart på MÅNDAG!!!! Var har sommarlovet tagit vägen?? Herregud
jag tycker det har flygit förbi.....
Vi har verkligen umgåtts hela familjen dessa veckor...och spelat kort som aldrig
förr....och Fia med knuff narturligtvis...men det är härligt att ALLA kan delta och
ha kul och slippa dela upp oss....Har hyrt filmer nu till dessa regniga dagar....

Vi avsluta ungarnas sommarlov med en runda till Gkås eller Helsingborg...det vill
säga IKEA och Toys ´R Us Nått kul ska vi avsluta med....ska kolla maten nu....



Inga kommentarer: