söndag 8 november 2009

Grattis Pappa!!!!


Hellu!!! Ja nu är ju inte detta min Pappa
som alla vet men jag hyllar även honom
idag...för mina barn....Han fick kaffe på
sängen med paket...jeans och en tröja..
Sen bar färden till Min Pappa som oxå
skulle firas..Malin kom oxå så vi fikade
och mös med Daddy....

Vi har ju Tårta kvar sen igår så vi ska
ta oss en bit till Bingolotto sen.....

Bella har fått provsvaren nu och hon
är allergisk mot kvalster....*whihoooo*
kanske ingen avel på henne då!!!!! :-)

Bara det att jag kommer få ge henne
en spruta i nacken varje dag...men
det fixar jag...allt för min hund....har
man skaffat ett djur ska man ta hand
om det oxå....inte bara beklaga sig..
Nej vi kommer fixa detta tumören
har vi inte mer vetskap om ännu....

Emelie är duktig och hjälper Pappa
att städa bilen...jag ska röja efter
de stora tjejerna nu...madrasser som
ska in och skålar med godis osv...
men dom hade det mysigt det är ju
det som räknas....hepp ska göra det nu

Inga kommentarer: