onsdag 11 november 2009

vill resa bort

Brrrrrrrrr idag har jag småfrysit hela dagen....
Hittade denna underbara bild ifrån Maldiverna
Vill dit nu!!!!!!!!!!!!!! Hatar vintern......

Nästa vecka har jag tagit ledigt på Tis...ska
på utvecklings samtal med Emelie och passa
på att putsa fönsterna inför advent....
Sen ska hon dra ut en tand så jag ska försöka
vara ett bra stöd *not* men det måste göras..

Bella loppan har varit hos mormor idag och
dom är som ett gift par...;-)
Fick för ett tag sen ett samtal om klassfest
nästa år (20 år sen vi slutade 9:an)
Det ska bli superroligt att kolla vad som
hänt med folk och fä...ser fram emot det...

Nuförtiden vet man ju vem ens vänner är....

So Long----------------------

1 kommentar:

Elli sa...

He he det är juh tur att du vet vem dina vänner är annars hade det varit illa. Jag var hos Tanja häromdagen, hon sa att ni hade varit hos Gabi. Jag glömde bort det helt, sen såg jag inte förräns en tid efter att du hade skrivit ditt mobil nummer....

Kram på dig