fredag 30 juli 2010

Update...

Hellu! De senaste dagarna har vi varit
och spelat golf och varit på Hagön och
solat och badat...skönt....passade på innan
detta skitväder slog till....enda fördelen
är väl att man tänder upp lite ljus och får
myskänslan på ett annat vis än när det är
30 grader varmt..

Bakade bröd igår....chiabatta(?) typ...gott
var det iallafall...med lite te framför Tv:n

Igår tog vi en tripp till Falkenberg *Outlet*
på en shoppingrunda....Mi like....hihi Nellan
fick nytt smink och bibban hittade jeans och
småskit till sin docka....

själv hittade jag en nykappa...nice..
och ett par byxor....och smycken
Morgan har redan shoppat kläder till sig.
Ett par byxor kvar sen är han nöjd.....

Idag har jag lagat kalops med Puritanpotatis
finns det godare??? nej tror inte det...gott som fasen
Har förhört nellly till provet....lite update för mig med.
har glömt en massa...ska kolla film snart...
*The spy next door*så man får skatta lite

So Long------------->

1 kommentar:

malla sa...

Hej!
Låter ju som om ni haft en bra första vecka! Det ser ju ut att Morgan mår bra nu igen, skönt! Får hoppas att det kommer mer sol, jag skulle gärna vilja bada och sola lite innan jag börjar jobba igen! Har ju 2 veckor kvar. Hör av dig en dag så kan vi väl träffas, systrar emellan, saknar det... Ha det bäst, kram