onsdag 4 augusti 2010

10 ÅR TILLSAMMANS

Hellu!
Ja idag firar vi 10års jubileum och det firade
vi med att äta på Pio Pio...mycket gott.....
Igår fick jag en tidig present av mojja....
han överraskade mig med att köra mig till
Frösakull helt ovetande om vad vi skulle göra.

Sen förstod jag när vi träffade denna lilla kvinna
som skulle ge mig 1 hel timmes Thailänska oljemassage.
Fasen, jag var i sjunde himmlen...men gud vad öm jag är idag.....

**********************

Nu ska vi kolla på film....karate kid.....
först ska jag göra fruktsallad......
So Long-------------->


2 kommentarer:

petra sa...

Grattis kära vänner. Hoppas ni har det super.

Malla sa...

Grattis!!! Ja, tänk va tiden springer iväg... Själva går vi mot 19 år!! Skönt med massage och maten smakade säkert fantastiskt gott!! Ha det bäst, see you tomorrow. Kram syrran