måndag 23 maj 2011

börjar bli trångt

Hellu!!
Nu börjar det bli trångt i magen...Maja skarkar som värsta
kickboxaren....foglossning är nått man kan önska på voododocker
till sin värsta fiende...så jävligt är det nu....skulle kunna kapa
ryggen idag...har inte fått sova mycket pga smärta....

Har varit på Agatons komfirmation i helgen....trevligt
god mat..men fick ju ligga på soffan en stund och åka
hem tidigast av alla pga foglossningen....

Emelie var på disco hos hennes gamla klasskompis..
då passade vi på att våldgästa hos Elenka &Conny
Trevligt och gott ,-)
Är ledig på fredag och mamma sa att jag
inte fick planera nått fram till kl 13...för då var jag
bokad??? ok spännande....
Satt modell för Nelly på John Bauer i fredags
hon slingade mitt hår...hon var jätteduktig*Stolt Mamma*
men lärarna var urkassa...hade ingen tid för sina elever
otrevliga....nä eleverna var dom som höll kvaliten där!!!

Ska krypa ner i soffan innan jag ska krypa ner i sängen;-)
Längtar efter min säng nu för tiden den är sååååå skön....
Hepp So Long---------------->>>

Inga kommentarer: