lördag 28 maj 2011

en liten uppdatering....

Hellu!!!
Vi börja med att Tack er som uppvaktat mig på min födelsedag!!! Tack för helt
underbara presenter....kan ju nästan tro man fyllde jämt...jag har fått akrylnaglar
att bygga...gjorde det i fredags...mamma hade bokat tid i salongen...whiiii är dock inte
mina på bilden jag har raka naglar....

Sen ska jag boka tid för en 1 timmars massage på *Vacker* inne i stan...kan även
gå nu under graviditeten...hon hade en specialbrits för magen...gött!!!! behöver det kan
jag upplysa alla om... fick min älskling parfym...J-los nya...samlar på hennes dofter..
Inte nog med det fick ett present kort påå valfri behandling på Darma gruppen!!!
Sen var det lite rosor och blommor, godiskorg och annat smått och gott så Tack igen

Kämpade mig igenom veckan som gått men kroppen sa nej fast jag hade 2 olika
utbildningar så jag tvingade mig att orka...men nu ska jag ta en timeout på
några dagar för att orka sista veckorna innan jag går på mammaledighet...

Var inne istan idag hela familjen...Nellan kom lite i efterslänt käkade på
Mac donalds som vanligt...har en kärlek för Big Mac.....träffade Majsan ;-)
Hon var glad som vanligt..mådde bra..kul
Ska ha nypotatis med gräddfil idag med flintastek...vi äter ju inte sill...
blev så sugen att jag inte kan hålla mig till midsommar...ska kolla lite
hus nu...;-) So Long--------------------->>>>>

2 kommentarer:

Nelly sa...

hej alla! :D just nu so regnar det her... :( men de var sol ınnan ıdag. Po tisdag ska vi till side o hjelpa Bahader med hans nya pizzeria kul va? :D Saknar er alla! puss ert mongo

Nelly sa...

jag lengtar hem nu :( och du suger po att blogga mamma, de e inte okej (N).... saknar er alla och min seng, och Danijel :( glöm inte att hemta upp mig po söndag morgon, vill helst inte go hem :/ puss po er!!!!! <3