lördag 2 juli 2011

Slutat jobba....

ja då gjorde jag min sista dag på jobbet igår......
Känns gött men ändå inte...kommer sakna dom....men jag kommer
nog fatta det när det gått en tid....Fick en jättefin blomma Tack!!

Barnen är inte hemma...Nelly har varit barn/hundvakt hela veckan
så hon hade lite abstinens att komma hemifrån..kan förstå det...
Lillskiten är hos *mormor* med sin kusin*affi* dom ska fixa i stallet..;-)
Pappsen ligger på sjukan...Malin ringde imorse och sa att han hade
fått åka in igen...stackarn...men han är nog hemma igen snart....

Nu ska jag hämta Majas swinger snart...ska ladda på en massa fina
mp3 låtar..morgan har en massa som han har ordnat till mig...
Vi ska på bilbingo idag...hoppas vi vinner nu!!!
Anna köpte en musikmobil i barbarfamiljen till mig igår...fasen så
fint det blev när vi satt upp den...nu är allt klart så nu kan hon komma....

nä ska fixa lite äggamackor som vi ska ha med oss till bingon...
So so long-------------------->>

Inga kommentarer: