lördag 23 juli 2011

vill bort...

Hellu!!!
Ja jag vill bort ifrån detta tråkiga väder....till en fin strand som denna.....Jag och
syrran var på Hagön i Tisdags....mysigt men kanske inte så soligt som här....
Har varit på Hästarnas gravar den 21/7 min namnsdag och Bennys årsdag...16år
sen han somnade in...fan vad tiden går...
Var inom jobbet igår och hälsade på...det kändes som om jag jobbade igen...rätt
som det var gjorde jag mina gamla sysslor för ett ögonblick...hm kändes konstigt...

Morgan och jag åkte till Lekia och löste ut Majas swiper......
Fin va? men den låter lite konstigt ifrån motorn så vi får åka in med den igen....
Typiskt min otur....Barnen är hos kompisar idag och jag och mogge har varit
på Lions marknad.....boring,,,,,nu är det bara dött....bruka tycka om när det
är tyst och lugnt här hemma men inte idag......

Ja ja ska väl tröstäta eller nått....   :)
                     So Long------------->>                                                 

Inga kommentarer: