måndag 22 augusti 2011

nervös

Hellu!......
idag är jag lite nervös faktiskt känns lite som innan min op
för 2år sedan.....jag kan faktiskt få babys imorgon,,,,,
märklig känsla....jobbigt att inte veta tycker jag....

Har betalat in räkningarna för som sagt man vet ju inte
var jag är de närmsta dagarna....
Anna panna var här igår med en tvättmaskin som vi köpt
av hennes granne....snällt av er att komma och lämna den
bara så där...;-)

Emalie har sin första skoldag idag....hon var lite pirrig för
Morgan hittade henne inatt vaken och var uppe och skrotade
hon letade efter sin nya klocka?!
jag vaknade kl 04:55 och fick ingen luft, så det var bara till
att knalla upp och ta nått gott och äta....kollade lite tv oxå...
kl 06:05 kommer Emelie ner------pigg-----glad----?? har väl inte
hänt på 100år men hon var så spänd över att gå till skolan :-)

Ska gå och ge Bella sin spruta nu hon har börjat snarka i vaket
tillstånd oxå och snora så nu är det dax....hon kommer hata mig ;-(

So Long------------->>


2 kommentarer:

Elena sa...

Lycka till imorgon!!

Kram

Anonym sa...

Du vet att jag finns här Johanna... Ställer alltid upp för dig, i vått o torrt, glöm aldrig det!!
Kram