fredag 9 september 2011

huvudvärk

Hellu!!

usch jag har haft huvuvärk i 2dagar nu kl 01:30 fick jag gå
upp och ta en varm dusch och värma min vetekudde och ha
på skallen,,,sen väckte jag maja och gav henne välling....sen var
det dax igen vid 05...hon är sååå duktig....

Sitter på busfabriken just nu och huvudet bankar,,,emelie och hennes
kompis leker som aldrig förr....kul men ungar måste skrika när dom
har kul...eller?! mitt huvud uppskattar inte det just nu...aj...

Har varit inom jobbet idag och visat upp skönheten...fick ett jättefint
täcke med hennes namn,födelsedata och vikt mm jättefint...och ett par
converse (virkade i vitt/rosa) supersöta......
Mamma och syrran kom oxå innom jobbet och hade ju handlat ännu mer
(!!) malin hade köpt ett jättego/fin babyfilt i det lenaste man kan känna...
och mamma gav en jättefin barbamössa,body,leggins...och ett par jeans...

Stort Tack alla!!!!

Ska snart åka hem och fixa lite fredagsmat och sen är det mys som gäller!!

So Long---------------->>

Inga kommentarer: