måndag 11 februari 2013

gäsp..bara måndag...


Gäsp....det är bara måndag och jag är helt slut....deppigt...kul och se mina värden som jag tog på  MVC förra veckan....ska snart öka vitaminerna till dubbel dos 8 ggr per dag....min mobil larmar för jämnan om att jag ska ta vitaminer...får inte ta alla på samma tid....så dom måste fördelar under dygnet...tröttsamt....

Dagen började med stress...kom 7 min för sent till jobbet...hade glömt platt tången där så jag fick platta håret på jobbet...sen arbetsplats träff....massa samtal och fakturor att gå igenom och attestera...*gnäller* ;-) 

Somnade Maja vid 18-tiden...höll på att somna men ska lägga mig efter farmen och kolla burken idag...så Kanske jag är pigg imorgon....ska lite kanel-bullar och te nu....helgen har inneburit målande och om möblering så kan vara därför vi är helt slut....

I veckan har jag lite möten som jag måste beta av så på torsdag går jag lite tidigare ifrån jobbet sen ska jag till pappa och sen hem och skämma bort familjen....

Hepp....nu ska vi fika...ha en go kväll....

So Long--------------->>



Inga kommentarer: