tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År!!!!


Ja Gott Nytt....Herre Gud vad tiden går...säger man varje år...Ska iväg till Pappa nu en sväng sen hem och fixa lite förberedande med maten..blir ju lite mer fix idag. Med tanke på våra små ska vi vara hemma och njuta av en massa gott...skönt imorgon när många har huvudvärk ;-)

Nelly ska till Växjö till Philip, dom skulle till hans vänner på en mindre sammankomst..mi happy..skulle inte vilja ha henne på stan eller på nån fyllefest....så många som råkar illa ut en kväll som denna...*tråkigt*
Har städat och det känns så gött att tvätten har kommit in och golven är skurade...bara en massa leksaker som cirkulerar..Maja är såååå duktig på att hämta leksaker ifrån sitt rum ut här i vardagsrummet...


Första nyåret här i Haverdal undrar om det är lugnt här eller?! ja det återstår ju att se...försökte förklara för Maja om fyrverkerier...hm ja det gick ju så där...hon tittade på mig som om jag var helt bakom flötet ;-)
Jag ljudade och viftade med armarna men det kändes inte som om min förklaring nådde fram...

2013 har varit ett spännande år..vår älskade lilla Annie kom till oss :-) Vi flyttade till havet ;-) och Morgan hittade ett kanon jobb som han trivs så bra på...likaså Nelly....ja listan kan bli lång men det är bra att titta tillbaka ibland...fast framåt är ändå bäst!!

Jag önskar alla jag älskar ett underbar år och all Lycka!! 



So Long-------------------->>

Inga kommentarer: