fredag 20 december 2013

Long Time...

 MAJA

Ja jag har inte bloggat på länge...Tid är en lyxvara...Nu är det snart Jul..mysigt...idag gick Morgan och Emelie sin sista dag i/på jobb och skola...sen lediga i 14 dagar..nellan jobbar lite men hon har ju inga tidiga mornar så man kan ändå ha uppe sittar kvällar tillsammans. Det ska bli gött med allt vad julen erbjuder men samtidigt skönt när den är över...satt och funderade på nyårs maten...har lite nya ideer som jag kanske ska laga i år!

Ikväll är vi halva familjen hemma...stora tjejerna är på disco..Emelie ska jag hämta om en stund och Nellan kommer hem inatt...jag var på väg i och lägga mig så påminde Morgan mig att jag skulle hämta henne...minne..vad är det ;-)

Var inom jobbet idag för att mangla lite och önska dom God Jul...skulle bara stanna en liten stund men det är tekniskt omöjligt...De små liven växer så det knakar..Annie fyller 7 månader idag!! inte klokt...Vet inte riktigt hur jag ska få henne till att vilja sluta amma..speciellt på natten/morgon kvisten hon tycker ju om det så mycket..men snart får hon tänder ;-/






Annie var såååå sur denna Lucia morgon, hon ville inte sitta hos sin storasyster...men Maja posar gärna...Mammas snuttisar. Det ska bli kul och ser hur Maja tar emot tomten..hon säger ju att hon vill träffa honom och att han är snäll men vi får väl se ;-)
Hepp nu ska jag köra och hämta Emelie som är på skoldisco ;-)

So Long-------------------->>

Inga kommentarer: