onsdag 15 december 2010

Brrrrrrrrrrr

Hellu!!
Idag fryser jag in i benmärgen....hela dagen har jag huttrat....Kaos på jobbet...
*suckar högt*  Det var en föreläsning om hur man skulle tänka positivt typ i alla
lägen...Daaaaaaaa vad lätt det är  da....hm hela dagen har man hört...-Tänk positivt...Grrr
*skjut mig!!!* Visst vill tänka så alltid men snälla...livet är inte rättvist eller lätt
alltid då målar man med svarta penslar ...eller?!

Jag ber till Alla krafter att det inte finns nått cancerogent i Elenas kropp
för då vet jag inte vad jag gör....Nej det får inte vara så!!!!
Tänk positivt...var det ju....ja ska försöka......Livet ska ju börja
efter 40 säger ju alla är inte så långt därifrån.så.....räknar med det!!!!.
Vi måste höras av snart!!!

Ska ta en kopp te och krypa ner under filten...So Long---->

1 kommentar:

Elena sa...

Det är säkert lugnt, en sak i taget.. :o)

Kraaaam