fredag 3 december 2010

tiden går för fort....

                                                                         
                                                                           Hellu!!! 
                                        
                                          Åh...äntligen fredag skriker min kropp och själ men
                                          samtidigt vill jag stanna tiden för att hinna med!!!
                           
                                          Renoveringen på jobbet tar snart kål på mig....Orkar
                                          inte höra mer ljud av maskiner eller nått på flera dagar
                                          nu för då skriker jag!!! Vi ska ha övernattning här inatt
                                          men imorgon är vi helt barnlediga!!!!!!!!! Vet inte när
                                          man fick lite vuxentid sist??!! Fan vad gött det ska bli!!
       
                                          Ibland behöver man andas för att bli en bättre...mamma,
                                          fru,vän eller vad som helst och det behöver jag nu!
                                         
                                          Julklappsjakten fortsätter i helgen ...suck jobbigt när folk
                                          har allt....Jag har mina ideer men innan man har köpt dom
                                          och det ligger inslaget under granen är jag inte lugn....
                                           Nä nu får jag kolla grönkålen...som står på spisen...
                                           ska frysa ner min julskinka oxå...kokade den igår..

                                                               So Long------------------->>

1 kommentar:

Malla sa...

Hello!
Visst vill man stanna tiden ett tag... Fattar inte att den kan gå så snabbt... Vi sa ändå idag, att har bara nyår varit så är det snart dax för sommarsemestern igen, en liten ljusglimt tycker jag!!
Ja, det va ett bra tag sen man va helt barnfri, nog 1 år sen då vi va i Polen... Nog hade det varit skönt, att få lite egen tid men man får väl vänta tills de blir så stora att man kan lämna dem själva en helg o fara iväg.. En ljusglimt låååångt borta men förhoppningsvis går tiden fort dit med..
Jag handlade skinka o grönkål idag som jag tänkte koka till i helgen, skönt när det är klart!
Ha en skön dag/kväll imon o njut ordentligt!
Kramizz syster din!!