måndag 13 december 2010

jag är en fegis....

Hellu!!! Bilden är först och främst till dig Elena
som gått igenom nått jobbigt idag.....jag köpte
en liten sak till dig som jag tänkt åkt upp till
avdelningen och lämnat till dig men när jag
ringde upp sa dom på UVA att du åkt hem..

så jag smasade dig....narturligtvis på ett gammalt mobilnr
det slutade på 65...morgan kollade upp det och
ditt slutar ju på nått annat....ja ja det var ju därför du inte
svarade...ack jag körde väl hem till dig och stod
utanför och provade en *gammal kod* 9412..DAAA
kom ju inte in.....men då fegade jag ur att ringa
varför är man så feg??? inte för att jag tror att du
blivit sur och slått ner mig.....men nått gjorde att jag
fegade ur.....*skäms på mig*

du får ha det lilla paketet en annan dag.......

Sen sänder jag en kram till Malin med familj som ligger
sjuka!!! stackare!!! själv jobbade jag mellan0700-1800
fast jag känner mig som en potta skit,,,men jag ska till
Dr imorgon och kompar 2timmar på morgonen så vad
gör man inte för att få ihop sina timmar...blä nu vill jag
vara ledig så man får ta igen sig......ska fixa mat nu!!

So Long------------------------>>


5 kommentarer:

Elena sa...

Blev så rörd av ditt inlägg, hade nog fått en chock men blivit jätte glad,du har alltid varit välkommen jag hoppas du vet det..

Kramar i massor

Anonym sa...

Tack kära syster!!
Men lille man kräkte bara den gången, visst det va inte så lite det.. Men han va piggelin sen och följde med oss på julbord! Hugge är fortfarande illamående men det har inte kommit nått från det ena eller det andra hållet.. Jag kommer och jobbar imon, om inget annat händer!!
Love you

Kramizz Syrran

Elena sa...

JO apropå koden hos oss, nu finns det en lista ovanför med fyrsiffrig kod man knappar in och då ringer det i vår hemtelefon så man får komma ner att öppna, allt för att göra det så krångligt som möjligt för alla parter... :o)

Ha en bra dag..

//Kram

johanna sa...

Eh...vi kanske kan bestämma en dag som vi kan ta en fika och bara tjabba skit som förr ;-) Ha det bäst kramizz

Elena sa...

Absolut!

Kraaaaaam