torsdag 10 februari 2011

Hjärtintensiven inatt.....


Hellu!!
Japp då var det dax igen....hjärtflimmer.....22:05 igår kväll
fick jag det och det var bara att slänga sig i bilen och åka in
till Akuten....2 timmar tog det innan det slutade..hade en puls
på 220-230 normal puls ligger på 60-80/min ni fattar?!

så jag mådde inte bra....ångest och oron kröp i mig...
Blodtrycket sjönk och dom fick sätta dropp..
sen när det ar över trodde jag att det var dax att åka hem..
nope jag skulle upp till hjärtintensiven...VA då blev
jag rädd....shit nu är det dåligt..ja det var
ju inte lätt att sova när man kommer in 00:45
och larm hela tiden,spring i korridorerna....

Dom tror mer och mer eller rättare sagt så
talade Dr om att jag har en extra kanal inne i hjärtat 
som triggar igång hjärtfrekvensen...då måste
man gå in via ljumsken upp i hjärtat och bränna 
bort denna kanal...Daaaaa vill inte

mycket att smälta...kalsiumbrist och lågt blodtryck oxå..
herre gud när ska livet vara roligt och lätt?
nu blir det mycket me me men älsting
har tagit bort sin tandställning...såååSnygg!!
Bifogar foto imorgon orkar inte fibbla med det ikväll..
ska äta nybakad sockerkaka nu...

Ps Elle jag har provat 3ggr att pingla dig men
du eller någon i din familj har pratat utan att
koppla över...så du inte tror att jag inte försökt höra
av mig som jag lovade...så många man vill ringa nu
syrran tex men nu tiden räcker inte till alltid eller orken....
ringer imorgon...Kram på er........

1 kommentar:

Elena sa...

Fy fasiken va trist!! Det va tråkigt att höra... Bara man kan göra nåt åt saken och det är riskfritt..

Vi höres i morgon..

*styrkekramar*