fredag 25 februari 2011

för det är fredagsmys.......


Hellu!! Jag har dabbats av vårkänlor....jo det är underbart för man blir ju så glad...
känns som det var ett tag sen jag överhuvudtaget orkade vara det men nu så...hi hi

Hoppas man håller sig så hela helgen.....veckan har varit lååååång 2 st kalas mitt
i veckan och jobbat på det...Trevligt men jobbigt för klena mig...but I did it!!! whiiii

Morgan har 2 personer i från Göteborg som ska köpa han skrutt...han måste ha en
ny bil...hoppas han får sålt den...har käkat Tacos...fasen vad gott det var idag..

Veckan på jobbet har varit bra efter det att luften rensades....Gött...känns som en stor
sten som föll....och har jobbat ifatt lite med...kanske kan ta det lite lugnt nu..;-)

Skulle till Malmö i helgen men min *hälsa* kom ivägen ;-) Nästa helg bär det nog iväg..
nä ska inta soffläge och mysa med familjen.....So Long---------------->>


 

Inga kommentarer: