tisdag 1 mars 2011

Vårmånad...whiii

Hej.....trots att vi går in i en vårmånad är det lite för kallt för min smak
Jag kände mig som valpen imorse när klockan ringde.....05:30...kom
då på att jag skulle till vårscentralen och hade kunnat ligga lite längre...

Mojja gick upp men min kropp limmade madrassen en stund extra.
..
det är en kvinna som tar proverna och hon är vänsterhänt...gissa om
det gör ont när hon sticker ifrån sidan...hoppas nu på bättre provsvar..

Helgen var kanon hela familjen var samlad Hela Helgen...badhus och
go mat,filmtime....mysigt....
Nelly ska tävla imorgon!! Håller tummar och tår....
Morgan var på Emelies skola idag och träffade hennes träslödslärare

och han berömde henne jättemycket att hon har det i sig...skapandet
...kul....hon hade gjort en figur som hon kom hem med idag..jättefin...

Nä ska nog ta och mysa med familjen en stund nu innan jag slocknar...


                                                                 

Inga kommentarer: