torsdag 10 mars 2011

Zzzzzzzzzz

Zzzzzzzzzzzz jag blir så trött på dåliga besked ifrån min Läkare.....
nu ringde hon idag och ska höja min dos igen för thyrodean är dålig, järnet ligger ännu
sämre än för några veckor sedan.....ändå har jag börjat med järntabletter.....
inte konstigt att jag nästan somnar i bilen hem ifrån jobbet,,,,,,

Mycket händer nu...barn som föds,många fyller år,utvecklingssamtal,läkartider mm
och jag känner bara att jag ORKAR inte mer....snälla jag vill bara sova...hade jag
haft råd hade jag tagit ledigt ifrån jobbet för att sova.....

Nä..jag säger som så...på vardagarna tänker jag inte ränna på NÅTT för jag orkar
med mitt jobb...*knappt det*
Hoppas ni i min omgivning har överseende och förståelse för det ett litet tag till....
ska gå och vila en stund innan jag ska fixa mat....Ha det gött So long--------->
                                                                               

2 kommentarer:

Elena sa...

Usch va trist.. Men det vänder ska du se.. Försök vila och lyssna på kroppen...

Kraaaaaaaam

malla sa...

Du måste vara rädd om dig förstår du...
Du vet att du alltid kan ringa mig och be mig om hjälp om du behöver, jag finna alltid här för dig det vet du!!
Tycker dock att du sett piggare ut..
ha det bäst, love you syster