lördag 19 mars 2011

Biotime

Hello!
Idag ska hela familjen gå på bio...Hur många lingon finns det....eller nått
ska äta pizza på Venetzia oxå...gott....
Väntar på en del provsvar...Mån Tis får jag dom...är avgörande för hur
framtiden kommer att se ut...usch det är lite jobbigt att vänta...
Tråkigt att en del människor alltid ska tänka på sig själva....hur synd det
är om dom osv...att man inte får reda på allt först osv...kan man inte bara
stötta nån som har det jobbigt? eller bara förstå att man kanske inte orka
med livet just nu?

Nä man ska va på topp alltid...men gess what?! det är inte jag...ta mig som jag
är eller skit i det.....
Jag skiter i vad alla tycker just nu...jag bryr mig bara om min egen hälsa.....
tar dagen som den kommer ...resten får vänta!
Ska uppdatera allt vad jag svammlar om just nu...nästa vecka så kommer alla förstå!
Ha en underbar Helg alla goingar!

So Long------------------>>

1 kommentar:

Elena sa...

Kraaaaaaaaaaam

Har en underbar kväll, är lite avis, skulle också vilja gå ut med hela familjen men var sak har sin tid.. :o)

Längtar till nästa vecka.. ;oP