måndag 7 februari 2011

sjuk

Woine Woine........
Har varit zombi ett tag har inte orkat sitta
här och skriva.....hela helgen har Emelie legat
på runt 40graders feber med magsmärtor och ledvärk
var 4:de timme har vi gått upp och gett medicin nästan
som om man hade spädbarn i huset igen....är inte van
att springa uppe nattetid...men igår kväll kände
jag mig dålig...gick till jobbet ändå...men fick åka hem
vid 13-tiden----feber ont i leder och allmänt slut!

Malin ringde och berättade att pappa är sjuk....fattas bara!!
hon ska ringa igen när hon varit där...hoppas
han inte är så dålig  som jag befarar....

ska vara hemma imrgon sen får jag se om jag blivit bättre...
ska ta en kopp te nu och kolla Glamour...
sen är det duschen och sängen....Kul...
uppfriskande läsning? Not...men det är
dessvärre mitt tråkiga liv för tillfället.
nä ska krypa vidare...So Long---------->>

1 kommentar:

Elena sa...

Nää, usch.. Krya på er allihopa ♥