måndag 17 januari 2011

och så var det måndag igen....

                                                                           Hellu!!                                     
                                      Phuu....allt är segt och ömt...jag ramlade här utanför
                                      igår och slog mig rätt ordentligt...ont i höften,armbågen
                                      och ryggen.....var hos Dr imorse..dock inte för det utan
                                      provtagning...Mycket har hänt sen jag bloggade sist men
                                      teflon minnet ni vet ;-)....Har varit en sväng på Fynda i
                                      Falkenberg och köpt nya högtalare...*mojja Happy*

                                      Elenka med familj var här i lördags och jag fick ett jättefint
                                      smycke till väskan...det står mitt namn på...Tack!! sen fick
                                      lite annat smått och gott...;-)  Tullpanens dag var det oxå
                                      då fick jag av både mamma och Mojja....Me like!!!! inte
                                      varje dag om man säger så......

                                      Målar och möblerar på jobbet så man blir grön snart...det
                                      blir aldrig klart känns det som...nu ska jag inta ryggläge...

                                                                  MÅ VÄL.......
                                                                   So Long---------------->>

1 kommentar:

Elena sa...

Aj då, hoppas det gick bra.. Du måste vara rädd om dig!!

Kraaaam