onsdag 5 januari 2011

:-)

  Hellu!                    Idag mår jag bra!!! härligt.......har en Lyckobubbla i magen...
                          
                           Ibland behöver det inte hända nått speciellt för att man ska känna så
                           här...fast ibland har det det...*svammel* ska in och hämta Nelly och
                           våran bil idag.....handla lite till imorgon.....tänkte kanske att nån skulle
                           bjuda oss på middag imorgon men ingen har hört av sig i den frågan ;-)
                           nej skämt och sidor......vi handlade i förgår och då skämtade jag med Mojja
                           och sa att jag handla inte inför Trettondagsafton för vi blir nog bortbjudna...

                           Ledigheten börjar lida mot sitt slut...lika tråkigt varje gång....skulle nog vara´

                           hemmafru...trivs ju så bra här hemma..... So Long------------->>
                       
                         

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hellu!!
Jasså, en lyckobubbla?? Varför kan du inte tala om för din kära syster vad som gör dig så lycklig? Får aldrig höra nått... Gnäll.. Jag hade gärna bjudit hem er, men ni hade inte kommit ändå, eller hur? Jag ville haft er här till nyår oxså, men det är tråkigt att alltid få ett nej..
Visst är det gott att vara hemme, men i längden hade varken du eller jag fixat det, eller hur? Det är rätt gott att ha nått annat att åka till, och att få längta ihjäl sig till sin välförtjänta semester!!!
Hörde av mamma om nått hus!!?? Är jag sist att få veta som vanligt? Saknar tiden då vi kunde skvallra och ha hemlisar.. Men men thats life, eller...
Sköt om dig,kram kram

johanna sa...

Syster yster...du har då ingen lyckobubbla ser jag...ja vi letar hus..det har vi gjort ett tag det är ingen hemlighet...vi kan väl skvallra än?? eller ? Du och min kära hälft drar ju inte jämt så då blir det lite krysstat...hade hoppats att ni kunde bli vänner men thats life eller? kram syrran

Anonym sa...

Men Johanna, ni ger ju oss ingen chans att försöka bli vänner, eller hur? Jag har sagt till dig att jag har lämnat det bakom mig, men det verkar inte Morgan ha gjort, så det är väl honom du ska försöka få på andra tankar.
Jag är väl inte inne in nån lyckobubbla nu precis, allt känns så tungt... Men det vänder väl, det brukar det ju göra.
Jag hoppas verkligen att du ska ha det förtoendet för mig att vi kan ha hemlisar precis som förr, och skvallra som förr oxså, men vi verkar inte få till det, att träffas och kunna göra det... Eller ringas... Du va mer pratglad då du rökte!! Haha, det va lättare då kanske att ta luren när man tog ciggen! Samma här ju! Lite baktanke hade jag där när jag tyckte att vi kunde ha en pappadag tillsammans nån gång i veckan eller varannan.. Då hade det kanske blivit lite mer skvaller.. Vem vet.. Vi får skärpa oss min älskade syster, jag saknar dig förstår du..
Kramizzzz

johanna sa...

ja jag kan inte göra mer...ni är lika envisa bägge två...vädeurar....men vaddå vi inte ger er en chans?? fattar inte riktigt vad du menar....ja jag önskar att det var som förr...riktigt förr inte när alla pikar och bråk kom till det vill jag vara utan...jag vill oxå att vi ska umgås och vara som systrar!! love you to! kram syrran