lördag 8 januari 2011

........

                           Hellu!.....Ikväll ska Nelly på Gymnasiedisco....usch me no like!!!!!

                           man kan inte slappna av när man vet att hon är ute på stan....
                           Kommer bli lugn inatt när hon ringer och är hemma...

                           Det regnar...det gillar jag för jag hatar snö....slängde ut julen
                           helt idag...det kändes skönt...in med det nya...fick nya lampskärmar
                           i julklapp så jag hade extra bråttom att slänga väck julen så jag
                           kunde ställa upp mina nya lampor......blev fint ;-)

                           Vi klämde en pizza ikväll.....blä fettomat...men på måndag ska
                            vi bli nyttiga här hemma har vi bestämt ...Längtar.....
                           nä nu tog energin slut.................So Long------------------>>

Inga kommentarer: