söndag 2 januari 2011

Zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Hellu!!
Idag är det John Blund här....har varit vaken inatt....
kunde inte sova igår..morgan mådde dåligt och jag
hade lite ångest så jag gick ner och kollade Tv....
sen vaknade jag av att Emelie hostade som F.....
upp och fixa hostmedicin...sen kunde ju inte jag sova..
kände att jag oxå hade ont i halsen...blääää

Men gårdagen var trevlig...Elena med familj var
här på lite käk sen hade vi det mysigt...ungarn
lekte och gubbarna pratade spel och jag  och
Elle pratade hemlisar *fniss*

Nelly är oxå förskyld---men hon har
ju en tendens att *glömma* att dra upp
jackan!!! Morr
Vi ska kolla en film...And soon the darkness
hoppas den är bra....So Long---------->

1 kommentar:

Elena sa...

Usch, det lät inget vidare.. Skickar krya på er kramar... Ångest är inget kul men du har så mycket att se fram emot..

Tack för senast!

//Kramar