lördag 3 augusti 2013

fjärilar i magen...


Varmt,varmt...älskar sommaren men nu kommer jag på mig själv om att dagdrömma om julen och var julgranen ska stå....pepparkakor och glögg....bassängen igår räckte inte för mig men orkade inte ge oss av idag..Grillat och ätit gott...

Morgan har haft ont i halsen i snart 3 veckor med en jäkla hosta med...tror jag börjar få skiten....:-( 
Annie har sovit typ 5 timmar nu ikväll...bara hon inte blir sjuk...sitter bara och väntar att dom ska vakna men ingen av dom har gjort det ikväll!! bara inte dom ska vara uppe hela natten.... 

 cassi.se

Är lite spänd inför måndag...ska killa bil hi hi...men det är inte säkert att man gillar den i verkligheten...så säger inte mer nu...men hoppas...

Imorgon ska jag kolla på en spelande och vibrerande babysitter till Annie...
Har varit ett moraliskt stöd till Emelie som drog ut 2 tänder!!! Jag stöd...öh jag gömde mig bakom instrumenthyllan när hon inte såg...men så duktig hon var...några tårar kom men sen när medicinen kickat in så skrattade hon...efteråt åkte jag och köpte henne en 3 vånings bur till hennes hamster som hon velat ha så länge...snacka om att hon blev glad....

Nej nu ska jag kolla om Annie har lust att äta sitt nattmål...vill liksom kunna gå och lägga mig....

So Long-------------->>



Inga kommentarer: