fredag 9 augusti 2013

Humle Dumle

Fasens vad det gör ont....blev *bränd/stungen av en humla idag...första gången i mitt liv och sista hoppas jag för nu är det 7 timmar sedan och jag har lika om inte mer ont nu som när det hände...gick på marknad och körde vagnen när jag känner att det bränner till på armen som fan på ren svenska!! slår till humlan så den åker i backen...kan ju erkänna att gråten inte var långt borta...riktigt ont gjorde det!! som tur var höll vi på att gå till bilen för vi var klara...annars hade det inte varit kul att gå på marknad....kylde ner det när vi kom hem och smörjde med brännsårs salva...ja nog om det...det går la över ;-)


Snodde Emelies solglasögon idag..kul nu när vi kan dela på saker..dom snor mitt smink mina skor mina kläder OSV....listan kan bli lång....men nu har även jag börjat *låna* hi hi
Igår städade jag hela huset,bäddade rent och fixade med en jäkla massa tvätt...såååå skönt för det har inte funkat att få klart nått på sista tiden...eller har jag inte orkat men denna vecka har det mesta funkat...så tacksam för så lite...har till och med fredagsmyz känsla idag ;-) 



Nu lite gott gott och kolla på Strul....Trevlig kväll!! So long--------------------->>

Inga kommentarer: