måndag 5 augusti 2013

phu...varmt


Till och med Budda fick doppa sig i poolen...det är så varmt och klibbigt,,,ska bli gött med regn imorgon.
Idag har vi bara varit hemma...badat i pool och under vattenslang *Maja* hon har blivit ett vattendjur...får ju aldrig nog. Har tvättat och hängt ut det..finns inget bättre...De stora tjejerna tog bussen tilll stan för att gå på bio...mysigt...sen skulle dom äta efteråt....mi like! 

Småttingarna sover *frågan 'r bara hur länge* men JUST NU sitter vi själva-....whiiiiii gött med tystnad! Idag har jag lukat och reffsat och vattnat...känns bra att få det fint...är ju inte bortkämd med tid över precis men idag funkade det...vi har till och med spelat yatzy....med minstingarna vakna?!! jo det gick men om Maja hade fått bestämma så skulle hon tagit tärningarna och stuckit...men fast några tappra försök så fick vi till en runda...


Maja är såååå duktig med att hjälpa till...inte alltid uppskattat...men hon vill göra allt mamma gör...tvätta,städa,vika tvätt osv....här ska hon damma med tvättlapp...hm,,,ja det är tanken som räknas...
Man ser att hon registrerar allt jag gör med Annie...för det gör hon med sin docka...ibland blir man rörd när hon varsamt håller och vaggar dockan fram och tillbaka...lägger dockan i babysittern och lägger filt på ...men sen i nästa andertag kan hon kasta dockan i väggen ;-) helt ok om man är 2 år....;-)







Fina barn jag har ;-) ja man kan inte vara mer stolt...är så glad för alla mina töser, dom är underbara var och en på sina egna fina sätt.....*märks att Johanna fått sova lite mer i natt;-)* jo jag är en trött och slutkörd 4 barnsmamma men jag ska nog bli pigg snart...ska ta mig in till badrummet och ta en go dusch innan minstingen ska äta sitt nattamål..sen ska jag sova *längtar*

Morgan har tvättat och staädat vår bil så den ser helt ny ut....nu ska den förbli så fin...det förfaller fort....ska titta på bil imorgon...hepp ha en go kväll!!

So Long-------------------->>

KRAMIZZZZ


2 kommentarer:

Gunillas Blogg sa...

Jag måste bara skriva en kommentar.
Och det är... ni har mycket vackra och fina barn.

morris sa...

Tack Gunilla..det har du med...Kram Johanna